De experience zorgt er voor dat de bankmedewerkers de mobiel betaal- en bankiermogelijkheden echt leren kennen en weten hoe deze werken. Er wordt overzicht gecreëerd. Een zinvolle training, want de bankmedewerkers zijn immers de ambassadeurs van online dienstverlening.
De bankmedewerkers zullen overtuigd zijn, geloven in online dienstverlening en deze boodschap met trots overbrengen. Hiervoor heeft Mackay Promotion de belevingsmarkt Mobiel Betalen en Bankieren ontwikkeld. Met de kennis die wordt opgedaan zullen medewerkers het vertrouwen van de ondernemer en consument winnen op het gebied van Mobiel.
De experience start met een presentatie waarin de 5 proposities van de campagne `Vandaag bankieren zoals morgen’ aan bod komen. Dit zijn MyOrder met aanvullend Rabo OmniKassa, Rabo Beleggen App, Rabo KidsGeldWijs App en Samen bankieren.
Na de presentaties hebben de deelnemers al een duidelijk beeld. Dit beeld wordt verder versterkt door de belevingsmarkt die direct na de koffiepauze zal worden gevolgd. De deelnemers ervaren Mobiel Bankieren en MyOrder van begin tot eind en alles wordt tot in detail behandeld. Tijdens de belevingsmarkt kunnen de app’s van de Rabobank doorlopen worden en komen alle facetten van MyOrder aan bod. Zoals zichtbaar op de schets wordt er een diversiteit aan middelen ingezet waarmee de medewerkers praktisch aan de gang kunnen.
Tenslotte worden 1 of meerdere cases behandeld op basis van praktijkvoorbeelden. De belevingsmarkt vormt zo, in samenhang met de presentaties, een duidelijk beeld over de diverse betaalplatformen, Minitix en mobiele app’s. De totale duur van de belevingsmarkt en presentaties bedraagt ca. 3 uur. Na het volgen van deze interne training zijn de bankmedewerkers klaar voor de volgende stap ‘Support business’.
Vraag voor meer informatie de brochure ‘Mobiel Betalen en Bankieren’ aan (alleen voor medewerkers van de Rabobank). U kunt ook een vrijblijvend gesprek aanvragen met 1 van onze trainers.