Tijdens het concept ‘Support business’ staan de promotie en implementatie van mobiel betalen en bankieren bij de ondernemer centraal. Het is een belangrijke tool voor fase 4 ‘Wij adviseren over en promoten Mobiel’. De ambassadeurs Mobiel beschikken na het doorlopen van de interne training over voldoende kennis en vaardigheden om de zakelijke klant of (sport)verenigingen op de juiste manier te informeren over diverse mobiele oplossingen.
Uit ervaring blijkt dat het uitrollen van MyOrder het meest succesvol is wanneer het op meerdere plaatsen in dezelfde regio geimplementeerd wordt. Het concept ‘Support business’ kan stand alone worden ingezet, maar eveneens worden ingepast in een bestaande bijeenkomst. Overigens is gebleken dat de inzet van de belevingsmarkt Mobiel Betalen en Bankieren ook duidelijk effect genereerd tijdens de ledenvergaderingen van de Rabobank.
De ambassadeurs Mobiel kunnen de zakelijke klantenkring van de Rabobank actief benaderen en uitnodigen om deel te nemen aan de belevingsmarkt Mobiel Betalen en Bankieren. Hier zal eveneens een presentatie aan vooraf gaan die overeenkomsten heeft met de presentatie van de interne training, maar deze presentatie is toegespitst op de zakelijke markt. De experience is zeer interactief en er zal vooral veel aandacht uitgaan naar de implementatie van de systemen. Hierbij komen de mogelijkheden van de kassasystemen en interfaces duidelijk aan bod. Mackay Promotion zorgt hierbij voor alle handvatten en middelen.
Het concept zorgt voor een direct klantcontact. Een ideaal moment voor de bankmedewerkers om hun kennis en trots over te dragen op de klanten. Het doel van deze bijeenkomst is het draagvlak Mobiel Betalen en Bankieren nog verder te verbreden door aan de ondernemers te laten zien dat mobiel van toegevoegde waarde kan zijn voor hun onderneming. Met de Rabobank hebben de ondernemers een bank achter zich staan die dit gedrag ondersteund. De bijeenkomst is geslaagd wanneer ondernemers een vervolggesprek plannen met natuurlijk de Rabobank of MyOrder.
Na het adviseren over en promoten van mobiel onder de zakelijke klanten zijn de eindgebruikers aan de beurt.
Neem contact op en vraag de brochure `Mobiel Betalen en Bankieren’ aan (alleen voor Rabobank medewerkers).