Om alle ontwikkelingen van Rabo Mobielbankieren en Mobielbetalen bij te kunnen houden en te zorgen dat u de zakelijke klant en consument optimaal kunt bedienen en informeren organiseren wij opleidingen en trainingen. Rabobank medewerkers zijn de ambassadeurs en promotors van Rabo Mobielbankieren en betalen, hedendaags het primaire kanaal voor de dagelijkse bankzaken. De smartphones en tablets zijn niet meer uit ons dagelijks leven weg te denken. Het aantal gebruikers groeit sterk en daarmee ook het aantal gebruikers van Mobielbankieren en betalen (MiniTix, NFC, Cashless en MyOrder).
De nieuwe technologieën roepen veel vragen op bij gebruikers. De vragen zijn veelal gericht op de functionaliteiten, veiligheid/betrouwbaarheid en gebruiksgemak. Tijdens de trainingen wordt uitgebreid op deze zaken ingegaan.
Wij kunnen de training verzorgen bij u in het bankgebouw of iedere andere gewenste locatie. De trainingen zijn geschikt voor groepen van 5 tot 100 personen. Dankzij een nauwe samenwerking met Rabobank Nederland en o.a. MyOrder zijn wij in staat actuele programma’s aan te bieden. Demonstraties van Cashless betalen en MyOrder kunnen deel uitmaken van de trainingen. Deze betalingstechnologieën kunnen zeer interessant zijn voor uw zakelijke klanten. Daarom organiseren wij ook bijeenkomsten waarbij we demonstraties kunnen uitvoeren en dieper ingaan op de zakelijke mogelijkheden en kansen die de betaalsystemen bieden. Een training op maat is eveneens mogelijk.
Opties:
- Begeleid voortraject;
- Demonstraties van diverse betalingssystemen;
- Tablets/iPads met 3G;
- Aankleding in Rabobank huisstijl.
Neem voor meer informatie geheel vrijblijvend contact met ons op.
Bekijk ook onze Rabo MyOrder actie, klik dan hier.