Mackay Promotion ook vaste partner bij BankBattleLive
BankBattle, de succesvolle internetgestuurde Rabobank kennisquiz voor groep 8 van het basisonderwijs gaat vanaf 1 september onder de naam BankBattleLive met een showy variant ook het land in! Doelgroep: klantjes van de lokale Rabobank in de leeftijden van 7 t/m 11 jaar. De kids worden bij BankBattleLive uitgedaagd om in anderhalf uur zoveel mogelijk punten te verdienen met behulp van aantrekkelijke behendigheidsopdrachten.
De te verdienen punten worden bij elke opdracht toegekend met behulp van datacollectors en een “cool” polsbandje. Bovendien kunnen thuis vooraf al extra basispunten worden verdiend door het afleggen van een FotoExamen op internet. Mackay Promotion biedt voor de speelvloer een compleet promotioneel pakket voor de ultieme Rabobank look&feel.
BankBattleLive is een loyaliteitsprogramma van Borst & Partners. Er is een uitgebreide projectomschrijving beschikbaar.