Mobiel Bankieren app, MyOrder, Interpolis, Direct Zelf regelen en Cooperatie zijn zomaar een aantal interessante onderwerpen waarover Rabobank klanten graag goed geinformeerd willen worden. Er zijn veel gelegenheden te bedenken die zich uitstekend lenen om klanten in een informele sfeer kennis te laten maken met deze thema’s, oplossingen en produkten. De stands zijn relatief compact waardoor het mogelijk is om in 1 grote ruimte meerdere informatiestands te plaatsen. Veilig Bankieren is een hot item en kan zeer goed uitgelegd worden middels de Veilig Bankieren informatie stand. Deze informatiestand trekt altijd de aandacht van de Senioren doelgroep. Bovendien kunnen mensen in een aantal stands ook zelf ervaren hoe bepaalde produkten werken. Voor iedere doelgroep hebben wij een informatiestand. De Rabobank organiseert met regelmaat bijeenkomsten met een plenair gedeelte en aansluitend een borrel. De ervaring is dat deze Rabobank informatiestands een passende en effectieve invulling zijn van de borreltijd. De stands worden allemaal druk bezocht. Uiteraard kunt u de informatiestands met eigen mensen vertegenwoordigen, maar het is eveneens mogelijk om onze medewerkers met kennis van zaken in te zetten. Blader door de bovenstaande slideshow om diverse voorbeelden van de informatiestands te bekijken.
Wordt standaard geleverd met:
· Op- en afbouwservice;
· Bijpassende vloermatten;
· Standaard banners;
· Beeldschermen;
· Verlengkabels.
Wij hebben ter plaatse nodig:
· Ruimte en stroompunten afhankelijk van de opzet.
Opties:
· Begeleiding;
· Uitbreiding met bijvoorbeeld afgerokte statafels;
· Opmaak en thema’s naar wens.